2
استاندار ایلام:

پتروشیمی دهلران تعطیل نمی شود

  • کد خبر : 21795
  • 23 تیر 1402 - 16:32
پتروشیمی دهلران تعطیل نمی شود
استاندار ایلام گفت: از همه توان و ظرفیت ها برای ادامه فعالیت پروژه پتروشیمی دهلران استفاده می شود و به طور قطع پتروشیمی دهلران تعطیل نخواهد شد.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح جمعه در سفر به دهلران و با حضور در جمع کارگران پت گفت: طبق قول عوامل دخیل در پتروشیمی هیچ نیرویی بیکار نخواهد شد و تلاش و پیگیری برای رفع مشکلات پروژه ادامه دارد و در این مدت نیز از همه توان و ظرفیت ها برای ادامه فعالیت پروژه استفاده شده است و به طور قطع پتروشیمی دهلران تعطیل نمی شود.

وی ضمن شنیدن مطالبات و خواسته ها آنان در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت پتروشیمی و نشست با مدیران این مجموعه پیگیر رفع مشکلات کارگران شد.

بهرام نیا تاکید کرد: هدف و برنامه مسئولان کشوری مرتبط با این پروژه صنعتی مبنی بر ادامه فعالیت این طرح و تعطیلی و تعدیلی ها نیز به صورت مقطعی است و باید حقوق کارگران در این مرحله نیز پرداخت شود.

وی همچنین در جریان بازدید از سایت جدید اربعین در این شهرستان هم گفت: ساخت سرویس های بهداشتی سایت اربعین در دهلران با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

در سایت جدید اربعین سرویس‌های بهداشتی شامل ۲۰ چشمه، چهار حمام در سطح ۱۵۰ متر مربع نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی افزود: مجوز آب و برق این سایت اخذ و اقدامات زیرساختی هم اکنون در حال انجام است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه، این سایت در ۳.۵ هکتار طراحی شده و تسطیح بستر در حال انجام است، گفت: محوطه‌سازی، نورپردازی، احداث نماز‌خانه و دفتر مدیریت از دیگر اقدامات در این سایت می باشد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.