4
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خبر داد

برخورداری ۴۱ هزار مشترک از مزایای کاهش مصرف برق در ایلام

  • کد خبر : 21654
  • 19 تیر 1402 - 11:50
برخورداری ۴۱ هزار مشترک از مزایای کاهش مصرف برق در ایلام
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اشاره به افزایش مصرف برق در استان، گفت:برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت کنند مشوق‌های خوبی اعمال خواهد شد.

به گزارش حادثه ایلام;ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در خصوص راهکار‌های اجرایی برای کاهش مصرف برق و عبور از شرایط اضطراری برای پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی برق در اوج گرمای تابستان، اظهار کرد:مشترکین می‌توانند از طرح ۲۰=۱ به این معنی که، اگر به اندازه یک کیلوات ساعت کاهش مصرف در الگوی مصرف انجام شود تا ۲۰ برابر تعرفه به همشهریان پاداش داده می‌شود.

وی افزود: از خردادماه سال جاری تا کنون حدود ۴۱ هزار مشترک استان از این طرح برخوردار شدند و امیدواریم هم استانی‌های ما بخصوص مشترکین خانگی بتوانند از این طرح بهره‌مند شوند.

ناصری گفت: با توجه به ورود فصل گرم سال و روز‌هایی که درجه حرارت گرما بالاست می‌طلبد که بار‌های سرمایشی مدیریت شوند و کولر‌های گازی معمولا روی دمای آسایش ۲۴ تا ۲۶ درجه تنظیم شوند و کولر آبی نیز روی دور کند قرار بگیرد، ضمن اینکه در ساعات پیک (از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲شب) از وسایل برقی برای کار‌های غیر ضرور استفاده نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به اینکه در دو روز گذشته، پیک بار از ۷۱۵۰۰ مگاوات نیز عبور کرده، افزود: نیاز است تا مشترکین ما بخصوص در حوزه‌های خانگی مدیریت مصرف را رعایت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه در بعضی قبوض از ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان نیز پاداش اعمال می‌شود، گفت: توصیه ‌می‌کنیم مردم استان با کاهش مصرف و پیوستن به خوش مصرف‌ها، از طرح پاداش ۲۰=۱ بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21654

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.