3
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد

تشدید برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش در ایلام

  • کد خبر : 21556
  • 16 تیر 1402 - 18:21
تشدید برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش در ایلام
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تشدید برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش و فاقد پلاک خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ علی احمد شاوردی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  با بیان اینکه برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش در سطح استان به صورت مستمر ادامه دارد گفت: با توجه به اینکه مخدوش کردن و تردد خودرو‌های فاقد پلاک توسط رانندگان جرم محسوب می‌شود، پلیس راهور بدون اغماض برخورد با متخلفان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی بابیان اینکه تغییر وضعیت، آلودگی صوتی موجب سلب آسایش مردم می‌شود ادامه داد: شناسائی، اعمال قانون و توقیف خودرو‌های فاقد پلاک و دارای تغییر وضعیت، آلودگی صوتی و هرگونه تخلفی که موجب برهم زدن آرامش و آسایش مردم شود در دستور کار پلیس راهور قرار دارد و حتی اگر خودرو در لحظه توقیف نشود برای آن دستور قضائی گرفته خواهد شد و برابر قانون با متخلف برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمائی ورانندگی استان ایلام تصریح کرد: مخدوش کردن و دستکاری پلاک جرم است و و پس از اعمال قانون توسط عوامل گشت راهنمائی و رانندگی، وسیله نقلیه متخلف توقیف و راننده خاطی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده چنین مواردی ضمن تماس با سامانه ۱۱۰ و یا ۱۲۰ پلیس راهور، آدرس محل و شماره نقلیه را اطلاع دهند تا برخورد قاطع پلیس با فرد متخلف صورت گیرد.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.