2
معاون آموزشی دانشگاه ایلام خبر داد

رقابت بیش از ۱۳ هزار داوطلب ایلامی در آزمون سراسری کنکور امسال

  • کد خبر : 21438
  • 13 تیر 1402 - 16:40
رقابت بیش از ۱۳ هزار داوطلب ایلامی در آزمون سراسری کنکور امسال
معاون آموزشی دانشگاه ایلام از آغاز آزمون کنکور سراسری با حضور سیزده هزار و ۱۷۶ داوطلب از روز چهارشنبه هفته جاری در ایلام خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;کوخایی زاده معاون آموزشی دانشگاه ایلام با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: از صبح روز چهارشنبه چهاردهم تیر ماه، آزمون کنکور سراسری با رقابت گروه‌های علوم انسانی، ریاضی و فنی آغاز و در نوبت عصر هم داوطلبین گروه هنر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: ممکن است در کارت‌های ورود به جلسه داوطلبین، نقص‌هایی وجود داشته باشد که برای حل این مشکل در حوزه‌های امتحانی و دانشگاه ایلام باجه‌های رفع نقص مستقر می‌شوند.

وی همچنین به تعداد داوطلبین آزمون کنکور امسال اشاره کرد و گفت: سیزده هزار و ۱۷۶ نفر در آزمون سراسری کنکور ۱۴۰۲ شرکت کردند که از این تعداد هشت هزار و ۳۶ داوطلب زن و پنج هزار و ۹۹ داوطلب نیز مرد هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد شرکت کننده مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی است، اظهار کرد: تعداد داوطلبین گروه علوم تجربی هفت هزار و ۳۴۳ نفر، گروه علوم انسانی سه هزار و ۹۰۳ نفر، ریاضی ۷۷۵ نفر، هنر ۳۷۹ نفر و همچنین زبان‌های خارجی ۸۲۰  داوطلب شرکت کرده اند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.