3

۹۷ درصد مجموع مطالبات گندمکاران ایلام پرداخت شده است

  • کد خبر : 21386
  • 11 تیر 1402 - 23:29
۹۷ درصد مجموع مطالبات گندمکاران ایلام پرداخت شده است
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: مطالبات ۲۹۰ هزار تن گندم خریداری شده کشاورزان استان معادل ۹۷ درصد مجموع مطالبات آنها از سوی بانک‌های عامل تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش حادثه ایلام;سعید شریفی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی گفت: مطالبات ۲۹۰ هزار تن گندم خریداری شده کشاورزان استان معادل ۹۷ درصد مجموع مطالبات آنها به نرخ تضمینی سال گذشته از سوی بانک‌های عامل تاکنون پرداخت شده است.

وی افزود: هرچند پرداخت این مطالبات با بهای نرخ تضمینی سال گذشته پرداخت شده است اما با تعیین نرخ جدید امسال، مابه تفاوت مطالبات کشاورزان گندمکار به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی یادآور شد: تاکنون حدود سه هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان مطالبات گندمکاران استان پرداخت شد و حدود ۱۶۰ میلیارد تومان از مطالبات باقی مانده نیز با پیگیری‌های انجام شده به زودی پرداخت خواهد شد.

شریفی تاکید کرد: بیشترین حجم گندم خریداری شده استان مربوط به حوزه جنوب و شهرستان دهلران با ۱۷۵ هزار تن بوده است.

مدیرعامل شرکت غله ایلام ادامه داد: ۳۰۴ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که از این میزان ۲۹۲ هزار تن گندم معمولی و ۱۲ هزار تن نیز مربوط به گندم دروم بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس ،سال زراعی جاری رکورد خرید گندم استان شکسته شد در حالیکه بیشترین خرید گندم استان تا پیش از این مربوط به سال زراعی ۹۵ – ۹۴ با ۲۶۵ هزار تن خرید بود.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

 

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.