3
نماینده مردم ایلام در مجلس:

موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی با واگذاری ۵۰ دستگاه اتوبوس به ایلام

  • کد خبر : 21352
  • 10 تیر 1402 - 23:14
موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی با واگذاری ۵۰ دستگاه اتوبوس به ایلام
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: 50 دستگاه اتوبوس با موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای به ناوگان حمل و نقل عمومی استان افزوده شد.

به گزارش حادثه ایلام;علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: باتوجه به کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در استان، طبق رایزنی های انجام شده با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، این سازمان با اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس به شرکت‌ها و افراد واجد شرایط در استان ایلام موافقت کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه استان ایلام به واسطه مرز بین المللی مهران کنگره عظیم اربعین و تردد میلیونی زائرین عتبات عالیات را در پیش دارد، مشکلات حوزه حمل و نقل و جاده‌ای باید هرچه سریعتر مرتفع شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمبود شدید اتوبوس در زمینه حمل مسافر حوزه حمل و نقل استان ایلام را تحت‌الشعاع قرار داده است.

بسطامی خاطرنشان کرد: افزایش ناوگان حمل و‌نقل و ایجاد شرایط تسهیل در تردد این ناوگان از مهم‌ترین مشکلات و مطالبات کنونی مردم استان ایلام محسوب می شود.

وی عنوان کرد: همچنین طی دیدار هفته گذشته با رئیس سازمان راهداری، یک هزار تن قیر رایگان به استان اختصاص یافت و در دیدار امروز نیز موافقت اختصاص یک هزار تن و در مجموع ۲ هزار تن قیر رایگان اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام در اواخر خردادماه سال جاری ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های راهداری اربعین و زیرساخت های تردد زوار در استان ایلام اختصاص یافت.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.