2
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام خبر داد

رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در جاده‌های ایلام نیازمند ۳۲۰ میلیارد تومان

  • کد خبر : 21329
  • 10 تیر 1402 - 14:13
رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در جاده‌های ایلام نیازمند ۳۲۰ میلیارد تومان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: برای رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در جاده‌های ایلام نیازمند ۳۲۰ میلیارد تومان است.

به گزارش حادثه ایلام;علی کریمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت:  استان ایلام نیازمند یک هزار کیلومتر فیبر نوری با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است که این مهم به قرارگاه محرومیت زدایی استان پیشنهاد شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با اشاره به اینکه حل مشکل آنتن دهی تلفن همراه در جاده‌های ایلام نیازمند ۳۲۰ میلیارد تومان است افزود: حداقل باید ۸۰ سایت جدید در جاده‌های استان برای حل مشکل آنتن دهی نصب شود.

کریمی ادامه داد: بر اساس برنامه ششم، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است مشکلات ارتباطی تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان را برطرف و اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه را برقرار کند.

وی عنوان کرد: تاکنون اتصال ۹۳ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات پایان یافته و پوشش ۹۶ درصدی جمعیت استان محقق شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، از تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی در مرز مهران برای اربعین پیش رو خبر داد و گفت: احداث ۱۰ سایت دائم تلفن همراه در مسیر‌های منتهی به مرز مهران در حال اجراست.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.