1

ثبت نام متقاضیان اسقاط خودرو‌ تنها از طریق سایت ستاد نوسازی ناوگان

  • کد خبر : 21179
  • 06 تیر 1402 - 2:35
ثبت نام متقاضیان اسقاط خودرو‌ تنها از طریق سایت ستاد نوسازی ناوگان
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: هرگونه ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده تنها باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌ انجام شود.

به گزارش حادثه ایلام;مهران سالاریه رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده، با اشاره به اینکه بر اساس قانون متولی اسقاط خودرو‌های فرسوده در کشور ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده است، گفت: بر این اساس متقاضیان اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده باید به سایت این ستاد به نشانی nnhk.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام به‌عنوان متقاضی، نسبت به ثبت وسیله نقلیه فرسوده خود در سامانه و پس از آن انتخاب نزدیکترین مرکز اسقاط اقدام کنند.

وی اضافه کرد: برندگان قرعه‌کشی در طرح‌های جایگزینی شرکت‌های خودروسازی داخلی نیز می‌توانند وضعیت اسقاط خودروی فرسوده خود را در این سایت مشاهده کنند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده رایگان است، خاطرنشان کرد: در صورتی که غیر از سامانه ستاد، ثبت‌نامی برای خودرو‌های فرسوده صورت گیرد و یا درخواست وجهی انجام شود، کلاهبرداری است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با بیان اینکه مراکز اسقاط نیز مکلفند تنها از طریق این سامانه نسبت به پذیرش متقاضیان اقدام کنند، تاکید کرد: پذیرش متقاضیان اسقاط خودرو‌های فرسوده بدون ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

سالاریه همچنین گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در این خصوص را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا پیگیری لازم و برخورد با متخلفان صورت گیرد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.