3
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول خبر داد؛

آتش سوزی ۵۰ هکتار از مزارع کشاورزی و باغات چرداول

  • کد خبر : 21206
  • 06 تیر 1402 - 22:30
آتش سوزی ۵۰ هکتار از مزارع کشاورزی و باغات چرداول
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری عامل آتش سوزی بیش از ۵۰ هکتار از مزارع کشاورزی و باغات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ مظفر مهدیخانی عصر سه شنبه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی گسترده در مزارع وباغات یکی از روستاهای تابعه بخش زاگرس، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد بیش از ۵۰ هتکار از مزارع کشاورزی و باغات دچار حریق شدند. فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با بیان اینکه این حادثه خسارات جانی به همراه نداشته، تصریح کرد: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد، یک نفر از اهالی همان روستا حین پاکسازی علف‌های هرز اطراف محل سکونت خودباعث آتش سوزی شده است.

سرهنگ مهدیخانی با اشاره به اینکه متهم پس از شناسایی وهماهنگی با مرجع قضائی دستگیر شد ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در خاتمه به مردم توصیه کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان وخشک شدن مزارع و علف زارها و فصل برداشت غلات از افروختن آتش در این نقاط خودداری کنند چرا که کوچک‌ترین سهل انگاری می‌تواند زحمات کشاورزان زحمت کش را به باد خواهد می‌دهد.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.