3
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد

پوشش امدادی ۱۴۴ حادثه توسط نجاتگران هلال احمر ایلام

  • کد خبر : 21132
  • 04 تیر 1402 - 13:37
پوشش امدادی ۱۴۴ حادثه توسط نجاتگران هلال احمر ایلام
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از پوشش امدادی ۱۴۴ حادثه توسط نجاتگران هلال احمر در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;غلامرضا علی‌محمدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: امداد رسانی این جمعیت در حوادث سال جاری ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در سه ماهه نخست سال جاری به ۴۵ مورد حادثه جاده ای، ۵۱ مورد کوهستان، ۲ مورد آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، ۱۱ مورد خدمات حضوری، ۴ مورد حادثه غرق شدگی، ۸ مورد خدمات مناسبتی، ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی، ۸ مورد حادثه شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد زلزله امدادرسانی کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام بیان کرد: در این حوادث، ۶۷ نفر با استفاده از آمبولانس‌های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و ۴ نفر هم به صورت سرپایی توسط عوامل این جمعیت مداوا شدند.

وی اضافه کرد: درجریان فعالیت‌های امدادی این جمعیت در سه ماهه نخست امسال ۲۷۹ تیم عملیاتی در قالب ۱ هزار و ۶ نفر نجاتگر در سطح استان به حوادث مختلف پاسخ داده‌اند، در این حوادث در مجموع ۲۳۳ خودروی امدادی مجهز به تجهیزات امداد و نجات به‌کارگیری شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.