1
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام:

شرکت برق به ۱۰ دستگاه اجرایی پر مصرف ایلام اخطار داد

  • کد خبر : 21096
  • 03 تیر 1402 - 14:26
شرکت برق به ۱۰ دستگاه اجرایی پر مصرف ایلام اخطار داد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: ۱۰ دستگاه اجرایی که مصرف برق را رعایت نکردند اخطار گرفته و در صورت همکاری نکردن برق آنها قطع می‌شود.

به گزارش حادثه ایلام;ولی الله ناصری ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران ادارات مکلف به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد مدت مشابه در سال ۱۴۰۰ هستند که این میزان کاهش در ساعات غیر اداری باید به ۶۰ درصد نسبت مصرف همان روز برسد.

وی بیان کرد: روزانه ۲۰ درصد ادارات و دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرد و قطعا ادارات بد مصرف بعد از دریافت کارت قرمز مصرف در صورت ادامه روند پرمصرفی قطع خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام یادآور شد: امسال ما باید ۴۵ مگاوات مدیریت مصرف در استان داشته باشیم به عبارتی مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف صنعت چهار، کشاورزی ۲۲، اداری هشت، تجاری سه، مولد سه و خانگی ۶ مگاوات است که باید با راهکار‌های ارایه شده این مهم توسط مشترکان برای کاهش مصرف با ارایه مشوق‌ها لحاظ شود.

ناصری با اشاره به طرح پاداش صرفه جویی خانگی بیان کرد: اگر مشترکان در حوزه خانگی تا نیم برابر الگوی مصرف، یک برابر الگوی مصرف و پله‌های بعدی (یک و نیم، ۲ و ۲ و نیم برابر الگوی مصرف) کاهش مصرف برق داشته باشند به ازای هرکیلو وات ساعت تا ۲ هزار تومان که ۲۰ برابر قیمت فروش انرژی است، پاداش دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در بخش صنعت نیز هر کدام از صنایع و شهرک‌های صنعتی به جای تعطیلات روز جمعه یا ایام پایان هفته که بتوانند در بازه غیر تعطیل هفته به میزان ۱۲ ساعت با ما همکاری داشته باشند، مشوق‌های خاصی در نظر گرفته شده است این هماهنگی در سال گذشته باعث شد هفت درصد تولید بیشتر به صنایع داشته باشیم.

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز کشاورزانی که چاه‌ها را به مدت پنج ساعت مدیریت بار مصرف داشته باشند از ۱۹ ساعت برق رایگان در ماه بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.