3
فرماندار ویژه دهلران:

انتقال آب چشمه آبگرم دهلران ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • کد خبر : 21068
  • 02 تیر 1402 - 17:58
انتقال آب چشمه آبگرم دهلران ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه انتقال آب چشمه آبگرم دهلران ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: فاز اول ایستگاه پمپاژ برتش، با پوشش هزار هکتار و با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر در آینده نزدیک انجام می‌شود.

به گزارش حادثه ایلام; لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه و هفته قوه قضاییه، سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته ازدواج و هفته مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: دهلران به لحاظ پیشگیری از اعتیاد در استان پیشتاز بوده و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول استان در زمینه پیشگیری از اعتیاد، بیان کرد: ایجاد مراکز ترک اعتیاد و بازپروری از طریق سازمان‌های مردم نهاد با همکاری بهزیستی برای نجات معتادان از موضوعات مهم است که امیدواریم زودتر محقق شود.

فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه مواد مخدر تهدید و آسیب جدی برای جامعه است، گفت: بحث پیشگیری و نقش مراکز آموزشی و خانواده‌ها در این زمینه باید ویژه مد نظر قرار گیرد و از طرفی این بحث پیشگیری، منافی بحث مبارزه نیست و مبارزه با تولید و توزیع این مواد باید جدی‌تر گرفته شود.

وی مطرح کرد: سد میمه در بخش مرکزی با تسریع در عملیات اجرایی زمینه آبیاری ۶ هزار هکتار را فراهم می‌کند و امیدواریم در آینده بهره برداری شود.

وی به پروژه ایستگاه پمپاژ برتش هم اشاره و افزود: با حضور استاندار و تزریق اعتبار در فاز اول هزار هکتار از این پروژه با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر در آینده نزدیک انجام می‌شود.

وی به معضلات آبگرم و مشکلات برای وسایل برقی مردم اشاره و اظهار کرد: این پروژه نیز فعال شد و امروز با ۸۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

وی امید آفرینی و جلب رضایت مردم را از برنامه‌های دولت دانست و افزود: در این راستا تجلیل از خانواده روحانی شهید مومنی، اجرای تئاتر ملی شرهانی و جشن وصال و گلریزان و پخش از شبکه استانی انجام و همچنین کار ایجاد تفرجگاه گلبهار در دهلران با توجه به شرایط آب و هوایی آن در دستور کار قرار گرفت و در ابتدای این پروژه سایت جدید اربعین و محل اسکان اضطراری برای مواقع بحرانی نیز لحاظ شده است.

فرماندار ویژه دهلران به بحث جوان سازی جمعیت و توجه دولت به این مقوله مهم اشاره کرد و افزود: در این راستا با توجه به سیاست‌های تشویقی دولت یکصد قطعه زمین به کسانی که فرزند سوم برای آن‌ها متولد شده واگذار شده است .

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=21068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.