0

اجرای رزمایش صفر لحظه‌ای اطفا حریق در دهلران

  • کد خبر : 20910
  • 28 خرداد 1402 - 14:33
اجرای رزمایش صفر لحظه‌ای اطفا حریق در دهلران
رزمایش صفر لحظه‌ای اطفای حریق با حضور فرماندار ویژه دهلران و اعضای ستاد بحران شهرستان در منطقه آبگرم برگزار شد.

به گزارش حادثه ایلام; فرماندار ویژه دهلران گفت: با توجه به بارش‌های مناسب سال آبی جاری سطح مراتع در شهرستان دهلران وسیع و گسترده و با پوشش فراوان است.

لطیف صادقی افزود: همین موضوع باعث آتش سوزی در مراتع می‌شود، مهار و اطفای حریق نیازمند همکاری و همراهی مردم بومی منطقه و آمادگی اعضای ستاد بحران و تیم‌های عملیاتی است.

وی از مردم خواست رعایت نکات ایمنی در تفریحات را مد نظر قرار دهند و در صورت روشن کردن آتش مراقب سرایت نشدن آن به مراتع باشند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام نیز از اجرای رزمایش صفر لحظه‌ای در برخی شهرستان‌های استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا بیگلری گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها کسب آمادگی گروه‌های اطفا حریق و ستاد بحران در شهرستان‌های دارای پوشش گیاهی انبوه برای مقابله با حریق است که در دهلران این رزمایش با هماهنگی همه اعضا و بویژه فرماندار ویژه بعنوان رئیس ستاد بحران شهرستان بخوبی انجام شد.

رئیس منابع طبیعی دهلران نیز بیان کرد: این رزمایش برای هماهنگی بین تیم‌های اطفا حریق شهرستان و اعضای ستاد بحران دهلران برگزار و همه از آمادگی لازم برای هرگونه اطفا حریق برخوردار هستند و این برنامه اطفای حریق بصورت ماهانه انجام می‌گیرد.

نصراله پارسه با اشاره به نقش مشارکت مردم در اطفا حریق مطرح کرد: شهرستان دهلران امسال علیرغم گستردگی و پوشش گیاهی انبوه، اما با همکاری مردم تاکنون مورد خاصی از آتش سوزی مراتع روی نداده است.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=20910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.