4
یادداشت؛

انحراف به لاین مرگ

  • کد خبر : 20846
  • 26 خرداد 1402 - 23:06
انحراف به لاین مرگ
انحراف به چپ در رانندگی مساوی با پایان دادن به زندگی خود و دیگران است.

سعد حمیدی کیا-مدیر مسئول پایگاه خبری حادثه ایلام:تغییر به سمت لاین مخالف جاده یا همان انحراف به چپ یکی از تخلفات مرگبار در جاده های دو طرفه استان ایلام می باشد.

مطابق آمار پلیس راه انحراف و تجاوز به چپ یکی از تخلفات مرگبار در جاده های استان که به تلفات جانی و مالی سنگین منجر شده است.

تجزیه و تحلیل کارشناسان عالی تصادفات نشان می دهد که جاده های دو طرفه و کم عرض و تصمیمات غلط در رانندگی از دلایل انحراف به چپ از سوی رانندگان در محورهای استان می باشد.

متاسفانه عصر امروز شاهد تصادف تلخ رانندگی با چندین کشته و زخمی در محور بدره بودیم که علیرغم مرگبار بودن تخلف انحراف به چپ، برخی از رانندگان خودروهای سنگین و سبک با عجله و شتاب بی مورد با ارتکاب این تخلف در رانندگی باعث کشته شدن افراد بی گناه شده است.

سئوال اینجاست چه راهکاری برای جلوگیری از این تخلف آشکار است؟ روشن و مسلم این است که در مرحله اول خود رانندگان رعایت کنند و در مرحله دوم تبدیل جاده های دوطرفه استان به یکطرفه و برخورد شدید مجریان قانون با رانندگان متخلف است که شاهد کاهش شدید تلفات جانی و مالی در تخلف انحراف به چپ خواهیم بود.

تاکید می شود با توجه به دو طرفه بودن جاده های استان ایلام رانندگان هنگام تردد در جاده ها هیچ گونه عجله نکرده و با یک تخلف زندگی دیگران را تهدید نکنند.

در پایان حادثه ایلام از مجموعه پلیس راه استان که به صورت شبانه روزی محسوس و نامحسوس در سطح محورهای مواصلاتی استان حضور دارند انتظار دارد ضمن افزایش واحدهای گشتی خودروی خود در جاده های دارای حجم تردد بالا با رانندگان پرخطر برخورد بدون اغماض داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=20846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.