2
مدیرکل کمیته امداد ایلام خبر داد

حمایت کمیته امداد ایلام از ۳۰۷ مددجوی نخبه

  • کد خبر : 20774
  • 24 خرداد 1402 - 16:58
حمایت کمیته امداد ایلام از ۳۰۷ مددجوی نخبه
مدیرکل کمیته امداد ایلام از حمایت کمیته امداد ایلام از ۳۰۷ مددجوی نخبه خبر داد و گفت: تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بنیاد نخبگان امضا شده است.

به گزارش حادثه ایلام;رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد ایلام در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بنیاد نخبگان با بیان اینکه ۶۵ هزار نفر در استان مورد حمایت کمیته امداد هستند، اظهار داشت: ۳۰۷ مددجوی نخبه که دارای شاخص‌ها و پرونده نخبگی هستند، از حمایت کمیته امداد استان برخوردار شده اند.

وی بیان کرد: این افراد در طول سال از حمایت‌های ویژه امداد برخوردار و سال گذشته کمک‌هایی شامل ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات، پنج میلیارد ریال کمک نقدی بلاعوض و در طول تحصیل نیز شهریه به این افراد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بنیاد نخبگان دارای ظرفیت‌ها و توان بسیار بزرگی است، در قالب تفاهم نامه‌ای قشر مددجوی نخبه از امکانات و برنامه‌های این بنیاد استفاده خواهند کرد.

مدیر بنیاد ملی نخبگان ایلام نیز در این نشست گفت: تجربه‌ها و عملکرد‌ها نشان داده است فقر و محرومیت مانع موفقیت نیست و در بین مددجویان امداد افراد نخبه و موفق زیادی وجود دارد.

محمد ایدی افزود: بنیاد نخبگان برنامه‌های گوناگونی در حمایت از نخبگان و گروه‌های مختلف دارد که از دانش آموزان تا دانشجویان را شامل می‌شود و جمعی از این نخبگان هم مددجوی کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=20774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.