3

جاماندگان ساکن در حاشیه شهر ایلام جهت دریافت سند تک برگ اقدام کنند

  • کد خبر : 20711
  • 22 خرداد 1402 - 21:29
جاماندگان ساکن در حاشیه شهر ایلام جهت دریافت سند تک برگ اقدام کنند
معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان ایلام از ساکنان حاشیه شهرایلام خواست جهت دیافت سند تک برگ اقدام کنند.

به گزارش حادثه ایلام;رفیعی معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان ایلام صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: صدور سند تک برگ منازل مسکونی مناطق حاشیه شهر ایلام از سال گذشته شروع شده و متقاضیان برای دریافت سند اقدام کنند.

وی افزود: بعد از سفر ریاست جمهوری و در قالب بند ک تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ سند دار کردن منازل حاشیه شهر در دستور کار قرار گرفت.

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: در همین راستا این مناطق ساماندهی شده و برای ۹۰ درصد این مناطق به نام دولت سند تک برگ صادر و شده و ۲ هزار و ۱۰۰ پرونده برای صدور سند مالکیت منازل حاشیه شهر ایلام تشکیل شده است.

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان ایلام یاد آور شد: بعد از انتقال سند به نام دولت، متقاضیان که از یک فروردین سال ۹۴ به قبل در اراضی دولتی و خارج از طرح شهری، ساخت و ساز انجام داده اند شامل این طرح هستند و کار پیگیری و صدور اسناد این منازل در حال انجام است.

رفیعی در پایان گفت: این موضوع در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ نیز آمده و تاکنون ۳۰۰ نفر در سال جدید تشکیل پروند انجام دادند و جاماندگان نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=20711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.