0
امام جمعه موقت ایلام:

منابع طبیعی ثروت ملی ما است

  • کد خبر : 20591
  • 19 خرداد 1402 - 17:42
منابع طبیعی ثروت ملی ما است
خطیب موقت نماز جمعه ایلام گفت: نهضت ملی کاهش آلودگی‌های پلاستیکی در کشور در حال اجرا است، منابع طبیعی ثروت ملی ما است و باید در حفظ آن کوشا باشیم.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام وعد مرادبیگی خطیب موقت نماز جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: امام خمینی سرآمد شخصیت‌های علمی بزرگ جهان اسلام است و تمام ویژگی‌هایی لازم برای سرآمد بودن را داشتند و با این شخصیت ویژه این انقلاب را بنیانگذاری کردند.

وی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری در جریان اغتشاشات اخیر، گفت: ۴۸ کشور جهان بین پنج تا ۶ سال برای کشورمان نقشه کشیدند که این جریان را در ایران پیاده و انقلاب ایران را شکست دهند، اما نتوانستند و اذعان کردند به تدابیر رهبری ایران و مردمی که پیرو رهبری آن بودند، شکست خوردند.

وی با بیان اینکه دولت انقلابی و مردمی در دیپلماسی فعال عمل کرده و ایران قوی را به منصه ظهور رسانده است، گفت: دولت سیزدهم، قدرت ایران را در دیپلماسی به دنیا نشان دادند، نه دیپلماسی التماسی، بلکه دیپلماسی که بر اساس حکمت و عزت بوده است.

وی در پایان با اشاره به گرامیداشت هفته محیط زیست، مطرح کرد: نهضت ملی کاهش آلودگی‌های پلاستیکی در کشور در حال اجرا است، منابع طبیعی ثروت ملی ما است و باید در حفظ آن کوشا باشیم.

وی گفت: فاز اول طرح گرمسیری به گفته استاندار ایلام در سفر ریاست جمهوری به بهره برداری می‌رسد و ۲ هزار هکتار زمین‌های استان آبی می‌شود، ما ذخایر نفتی زیادی در استان داریم، اگر به گفته استاندار پارس غربی در ایلام شکل گیرد، نه تنها جوانان این استان بلکه خیلی از جوانان کشور مشغول می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد سازی مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: دولت نزدیک به سه تا چهار هزار کارخانه راکد را فعال کرده است، این دولت انقلابی و مردمی است اما لازم است برخی آمار‌ها برای مردم به درستی تبیین شوند که اعتماد مردم هم خدشه دار نشود.

وی گفت: ما از مجلس می‌خواهیم به لایحه حجاب و عفاف توجه بیشتری داشته باشند، دولت، قوه قضاییه و مجلس نسبت به این لایحه توجه و ضعف‌ها و نقد‌های اساسی را برطرف کند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=20591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.