5
معاون استاندار ایلام:

رمز موفقیت امام راحل (ره) فتح قلوب ملت ایران بود

  • کد خبر : 20374
  • 14 خرداد 1402 - 15:44
رمز موفقیت امام راحل (ره) فتح قلوب ملت ایران بود
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه دستاورد انقلاب و قیام امام (ره) موجب عزت جهان اسلام شده است، گفت: رمز موفقیت امام راحل (ره) فتح قلوب ملت ایران بود.

به گزارش حادثه ایلام;محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در آیین بزرگداشت امام راحل در دهلران اظهار داشت: ۱۴ خرداد از تلخ‌ترین روز‌هایی است که ملت ایران تاکنون تجربه کرده است، چراکه پیر و مراد خود را از دست دادند.

وی به ویژگی‌ها و صفات امام راحل اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری تمامی صفات یک رهبری در امام راحل جمع شده بود و همین خصوصیات نیز باعث محبوبیت ایشان در بین مردم شده بود، چراکه امام خمینی (ره) بر قلوب ملت حکومت می‌کرد.

وی با اشاره به ارتباط امام راحل با خداوند و شجاعت بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: امام فاتح قلب‌ها بود و نمونه آنرا در سال ۵۷ که از پاریس وارد ایران شدند، شاهد بودیم که چگونه ملت ایران اسلامی اعم از پیر و جوان از وی استقبال کردند.

وی مطرح کرد: آن حضور عظیم پیام بزرگی به جهان صادر کرد که تحول عظیمی در راه است و دشمنان سراسیمه شدند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و پیش بینی‌های امام راحل و رهبری برای نابودی دشمنان و رژیم اشغالگر قدس تحقق می‌یابد.

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: دستاورد انقلاب و قیام امام (ره) موجب عزت جهان اسلام شد، استقلال، آزادی و عزت ملت ما از امام (ره) و شهداست و امروز همان مسیر توسط رهبری ادامه دارد و خدا را شاکریم رهبری بصیر، شجاع، مردمی و ساده زیست کشتی انقلاب را بخوبی هدایت می‌کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=20374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.