3

هزار ایلامی به مرقد امام راحل (ره) اعزام شدند

  • کد خبر : 20362
  • 13 خرداد 1402 - 21:57
هزار ایلامی به مرقد امام راحل (ره) اعزام شدند
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از اعزام ۱۲ کاروان با حضور یک هزار نفر تحت عنوان راهپویان روح الله از سراسر استان به مرقد امام راحل (ره) خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در حاشیه اعزام کاروان‌ مرقد امام راحل (ره) به تهران اظهار کرد: این کاروان‌ها متشکل از گروه‌ها و اقشار مختلف مردم است که به مدت سه روز راهی مرقد امام خمینی (ره) می‌شوند.

وی افزود: این کاروان‌ها همزمان با سراسر کشور به تهران اعزام می‌شوند و مسئولیت هماهنگی آن‌ها با سپاه و فرماندهان نواحی و پایگاه‌های مقاومت است.

وی بیان کرد: اعزام کاروان‌های استان به مرقد امام راحل (ره) بعد از حدود چهار سال وقفه به علت همزمانی ایام ارتحال با ماه مبارک رمضان و سپس شیوع کرونا، دوباره از سر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در اعزام این افراد دستگاه‌های مختلفی، چون استانداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعیت هلال احمر مشارکت داشته اند.

وی مطرح کرد: بیشتر افراد اعزامی را جوانان و نوجوانان نسل جدید تشکیل داده اند که با حضور در آیین‌های ارتحال امام راحل با آرمان ها، اهداف و افق دید ایشان و رهنمون‌های رهبری بیشتر آشنا می‌شوند.

وی افزود: فردا صبح نیز مراسم باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای شهر ایلام و در دیگر نقاط استان برگزار می‌شود که از آحاد جامعه برای شرکت در این آیین دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=20362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.