2

انتصاب رئیس و دبیر ستاد انتخابات استان ایلام

  • کد خبر : 19837
  • 30 اردیبهشت 1402 - 15:30
انتصاب رئیس و دبیر ستاد انتخابات استان ایلام
استاندار ایلام در احکام جداگانه‌ای رئیس و دبیر ستاد انتخابات دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری استان را منصوب کرد.

به گزارش حادثه ایلام; حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در حکمی محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را به عنوان رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری استان منصوب کرد.

در حکم استاندار ایلام خطاب به رئیس ستاد انتخابات استان آمده است: برنامه‌ریزی و فراهم‌سازی به موقع مقدمات و تمهیدات لازم و به‌کارگیری امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی متعهد و متخصص با توجه به صراحت قانونی انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و قانون مجلس خبرگان‌رهبری با توجه به راهبرد‌های مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به عنوان چهار اصل اساسی در چارچوب فرمایشات مقام معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) در راستای بسترسازی برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر و گسترده‌تر مردم در عرصه‌ی انتخابات، که در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان برابر قانون و در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش کامل برگزار گردد، وظیفه و ماموریت خطیر جنابعالی است که انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها نسبت به آن اهتمام نمایید.

همچنین طی حکمی فرشید زرگوش مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان دبیر ستاد انتخابات دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری منصوب شد.

در حکم استاندار ایلام خطاب به دبیر ستاد انتخابات استان آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب‌اسلامی (مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت کار و کرامت با اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری جهت برگزاری انتخاباتی امن، سالم و باشکوه اهتمام نموده و با استفاده از کلیه‌ی امکانات و ظرفیت‌ها، ضمن هماهنگی و همکاری با رئیس ستاد انتخابات استان در انجام وظایف محوله موفق باشید.

دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=19837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.