3
فرمانده انتظامی کل کشور؛

شهادت مقام پر فیضی است که خداوند نصیب پاک ترین بندگان خود می کند

  • کد خبر : 19578
  • 20 اردیبهشت 1402 - 19:11
شهادت مقام پر فیضی است که خداوند نصیب پاک ترین بندگان خود می کند
فرمانده انتظامی کل کشور گفت:شهادت مقام پر فیضی است که خداوند نصیب پاک ترین بندگان خود می کند.

به گزارش حادثه ایلام;سردار احمد رضا رادان در دیدار با خانواده شهید دوستعلی فرجی در این باره گفت: توفیق حاصل شد که ذر شروع سفر به استان ایلام به زیارت خانواده شهداء بیاییم.
وی افزود:خداوند متعال وقتی انتخاب می کند شمول این انتخاب اش بر اساس عدالت و رحمانیت است و خانواده شهداء بواسطه شهید در دایره و شعاع پیرامون شهید قرار می گیرند.
سردار رادان با اشاره به اینکه خانواده معظم شهداء بواسطه شهید دیگر خودشان را نمی بینند ،گفت:خانواده شهید شان و منزلتی که بواسطه شهید کسب کرده اند را می بینند و این اثر وجودی است که خداوند برای یک شهید قرار می دهد و پیرامون اش را می تواند پر کند.
این مقام ارشد انتظامی کشور اثر وجودی شهداء را عاملی برای گم نشدن راه و مسیر شهادت دانست و تصریح کرد:به همین واسطه است که با گذشت هزار و اندی سال از حادثه کربلا می گذرد ولی اثر وجودی ،مانایی و پایایی این حادثه تا قیامت پابرجاست.
سردار رادان شهادت را مقام پرفیضی دانست که خداوند نصیب پاک ترین بندگان خود می کند و اظهار کرد:بواسطه این است که خداوند می فرمایند من خودم ضامن شهید در قیامت خواهم شد.
وی اظهار کرد:افتخار ما به عنوان رهروان شهداء این است که یک مدال پر افتخار از شهداء را بر سینه بزنیم و تکلیفی که شهداء برای ما مشخص کرده اند این است که آنی باشیم که در روز قیامت از شهداء شفاعت بگیریم.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه خانواده معظم شهداء در سرای قیامت یک سندی دارند که بقیه ندارند،تصریح کرد:خانواده معظم شهداء با عملکردشان و حفظ و منزلت و عزت شهید از شفاعت در سرای قیامت بهره مند می شوند و این از افتخارات معنوی وابستگی به شهید است و نگاه خداوند به خانواده شهداء نگاه ویژه ای است.
گفتنی است،شهید دوستعلی فرجی در تاریخ یکم آذرماه سال ۶۲ در درگیری با عوامل بعثی عراق در ارتفاعات میمک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=19578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.