1

ترامپ در پرونده آزار جنسی مجرم شناخته شد

  • کد خبر : 19524
  • 20 اردیبهشت 1402 - 9:54
ترامپ در پرونده آزار جنسی مجرم شناخته شد
اعضای هیأت منصفه دادگاه نیویورک رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را به آزار جنسی محکوم و او را ۵ میلیون دلار جریمه کرد.

به گزارش حادثه ایلام;هیئت منصفه دادگاه منهتن نیویورک رئیس‌جمهور سابق آمریکا را در رابطه با سوءاستفاده جنسی از خانم «ای جین کارول» مجرم شناخت اما از اتهام تجاوز تبرئه کرد.

طبق گزارش رویترز، اعضای هیأت منصفه دادگاه نیویورک روز سه‌شنبه اعلام کردند که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، «ای جین کارول» مقاله‌نویس مجله اِل، را در دهه ۱۹۹۰ مورد آزار جنسی قرار داده و سپس او را بدنام و او را به عنوان یک دروغگو معرفی کرده است.

هیأت منصفه ۹ نفره متشکل از ۶ مرد و ۳ زن، در دادگاه فدرال منهتن پس از حدود ۳ ساعت بحث و گفت‌وگو حدود ۵ میلیون دلار غرامت برای ترامپ تعیین کرد.

کارول ۷۹ ساله، ترامپ ۷۶ ساله را متهم کرده بود که در سال ۱۹۹۵ یا ۱۹۹۶ در رختکن فروشگاه بزرگ «برگدورف گودمن» در منهتن به او تجاوز کرده و سپس با نوشتن پستی در اکتبر ۲۰۲۲ در پیام‌رسان خود (Truth Social) به اعتبار او (کارول) آسیب رسانده است.

دادگاه نیویورک در حالی ترامپ را در پرونده آزار جنسی «ای جین کارول» مجرم شناخت که او پیشتر در جریان رسیدگی به این پرونده ادعا کرده بود که این زن را اصلا نمی‌شناسد.

علاوه بر خانم کارول، چند زن دیگر نیز دونالد ترامپ را به تجاوز و آزار جنسی خود متهم کرده‌اند که پرونده آنها در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/ی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=19524

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.