2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

سیلاب ۴۸ میلیارد تومان به راه‌های ایلام خسارت زد

  • کد خبر : 18905
  • 29 فروردین 1402 - 18:33
سیلاب ۴۸ میلیارد تومان به راه‌های ایلام خسارت زد
چشمه خاور میزان خسارت اولیه به محور‌های ارتباطی ایلام ناشی از بارش‌ها و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها را ۴۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار داشت: بدلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آب بردگی در مسیر‌ها، خسارات شدیدی به زیرساخت‌های محور‌های ارتباطی استان ایلام وارد شد.

وی با بیان اینکه در اثر وقوع سیلات هفته گذشته ۲۹ محور از راه‌های استان آسیب دیده است، افزود: بر اثر وقوع سیلاب شهرستان‌های ایلام، چوار، هلیلان، مهران، دهلران و چرداول دچار آسیب شدند که از جمله آن‌ها پل‌ها و ابنیه فنی و جسم راه بوده است.

وی اظهار کرد: دهلران_مورموری _دشت عباس (شهرستان دهلران)، ایلام_چنارباشی_بدره (شهرستان ایلام)، قبله _گنجوان_بانخشک_سرچم دهارون (شهرستان چوار)، پل سیمره شابداغ (شهرستان هلیلان)، مهران کمربندی جنوبی (شهرستان مهران) و سرابله_حمیل_شباب شهرستان چرداول از جمله محور‌های ارتباطی استان بوده که خسارت شدیدی به جسم راه و ابنیه‌های فنی وارد شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از وقوع سیلاب بازگشایی راه‌ها انجام شد، در حال حاضر تیم‌های کارشناسی مجرب این اداره کل در کنار راهداران برای بازدید از جسم راه‌ها و ابنیه‌های فنی اعزام شده است تا راهکار‌های مناسب را جهت تعمیرات اساسی ابنیه‌های آسیب دیده ارائه دهند.

انتهای پیام/علی محمدمرادی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=18905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.