2
سردار رضایی:

مبارزه با مواد مخدر بایستی فراگیر و قاطع باشد

  • کد خبر : 18547
  • 17 فروردین 1402 - 4:30
مبارزه با مواد مخدر بایستی فراگیر و قاطع باشد
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر بایستی فراگیر و قاطع باشد، گفت: همه ظرفیت‌های درون و برون سازمان به صورت هم افزا در این زمینه به خدمت گرفته شود.

به گزارش حادثه ایلام;سردار قاسم رضایی، در جلسه شورای سیاست گذاری مقابله با مواد مخدر گفت: سیاست، راهبردها، عملیات‌ها و اقدام‌ها در مقابله و مبارزه با مواد مخدر بایستی به گونه‌ای باشد که مردم در کف جامعه نتایج ملموس مبارزه با مواد مخدر را احساس و درک کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر باید همه ظرفیت‌های درون و برون سازمان به صورت هم افزا به خدمت گرفته شود؛ تقویت ساختار و سازمان‌ها، امکانات و تجهیزات پهپادی، الکترونیکی و اپتیکی در دستور کار قرار گیرد.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اشراف اطلاعاتی، آموزش و تربیت کارکنان کارآمد و ورزیده، شناسایی و تعقیب و تشخیص خط سیر و تاکتیک‌ها و تکنیک‌های قاچاقچیان مواد مخدر از جمله مواردی است که به حصول نتایج مطلوب کمک خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی با تاکید بر ادامه جلسات تا تدوین یک نظام نامه جامع مقابله و مبارزه با مواد مخدر عنوان داشت: مبارزه با مواد مخدر بایستی فراگیر و قاطع بوده و باید شامل کلیه فعالیت‌ها و اقدامات غیرقانونی مرتبط با مواد مخدر سنتی و صنعتی، خرید و فروش، حمل و نقل، عرضه و توزیع باشد.

گفتنی است، در این جلسه که مسئولین برخی از پلیس‌ها و معاونت‌های فراجا حضور داشتند، تدابیری مرتبط با وظایف هر کدام از رده‌ها توسط سردار “قاسم رضایی”؛ جانشین فرمانده کل انتظامی ابلاغ و مقرر شد در جلسات بعدی هم اندیشی و عملیاتی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=18547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.