3
سردار " دلاور القاصی مهر":

کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جاده ای در ایام نوروز

  • کد خبر : 18449
  • 15 فروردین 1402 - 9:35
کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جاده ای در ایام نوروز
فرمانده انتظامی استان ایلام از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جاده ای در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار لاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به اجرای برنامه های پلیس در جهت تحقق شعار سال، گفت: خوشبختانه در نوروز امسال شاهد کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.
وی افزود:علیرغم افزایش ۱۲ درصدی ترددات جاده‌ ای در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، خوشبختانه تصادفات جاده‌ای ۵۰ درصد کاهش یافته است.
سردار القاصی مهر با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های پلیس بر اساس شعار سال تدوین و برنامه ریزی شده است ،تصریح کرد: برقراری امنیت در هر جامعه زیربنای تولید است پس می طلبد پلیس با حمایت دستگاه قضاء زیرساخت‌های لازم را جهت افزایش تولید انجام دهد که این امر در سایه مشارکت و همراهی مردم و همه دستگاه ها و ارگان ها در جامعه است.
فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس در استان خواند و گفت :برخورد با مفسدان و اخلالگران نظام اقتصادی گامی موثر در جهت تحقق شعار سال است که امید است با حمایت دستگاه قضاء در استان این امر محقق گردد.
وی در بخش پایانی سخنانش کاهش وقوع سرقت ها و کشف ۳۲۵ کیلوگرم مواد مخدر را از اقدامات شاخص پلیس در اجرای طرح نوروزی پلیس خواند و تصریح کرد: پلیس به عنوان نهاد انقلابی همواره در کنار مردم بوده و جهت برقراری امنیت نیازمند مشارکت همه نهادها و ارگان ها در جامعه است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=18449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.