1
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

تردد خودروهای شوتی ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی می‌ شود

  • کد خبر : 18004
  • 23 اسفند 1401 - 10:16
تردد خودروهای شوتی ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی می‌ شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: هر گونه تردد خودروهای شوتی حتی بدون داشتن بار قاچاق ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی می‌ شود.

به گزارش حادثه ایلام;محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: با پیگیری اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با عضویت دستگاه های امنیتی مانند نیرو انتظامی، سپاه، مرزبانی و … همه مصوبات جلسه قبل در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده است‌.

وی افزود: کمیته‌های زیرمجموعه این کمیسیون به دلیل اهمیت بالای نقش آن‌ها در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به صورت فعال نسبت به کنترل مبادی‌های ورودی و خروجی نظارت مستمر داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام بیان کرد: در حال حاضر گشت‌های نظارتی توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان فعال هستند.

حسنی، پیشگیری از عرضه کالای قاچاق را از جمله مهمترین راهکارها برای حمایت از تولید ملی بیان کرد و گفت: نقش صدا و سیما و رسانه ها در مبارزه با قاچاق کالا حائز اهمیت است و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

وی در ادامه یکی از مشکلات حوزه راه‌های استان را معضلی به نام ماشین‌های شوتی عنوان و خاطرنشان کرد: حضور خودروهای شوتی در جاده‌ها علاوه بر احتمال حمل کالای قاچاق، امنیت مردم را نیز به مخاطره انداخته و سبب تصادف و ایجاد مشکلاتی در راه‌ها می‌شوند، لذا برخورد با صاحبان این خودروها باید در دستور کار پلیس و سازمان تعزیرات قرار گیرد، هر گونه تردد خودروهای شوتی حتی بدون داشتن بار قاچاق ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی از افزایش ۱۶ درصدی کالای قاچاق کشف شده در استان خبر داد و تاکید کرد: ضروری است با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز، نظارت و کنترل و پایش‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=18004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.