4
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

هیچ مورد نگران کننده‌ای سلامت دانش آموزان را تهدید نمی‌کند

  • کد خبر : 17850
  • 16 اسفند 1401 - 10:20
هیچ مورد نگران کننده‌ای سلامت دانش آموزان را تهدید نمی‌کند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: بر اساس بررسی‌های دانشگاه علوم پزشکی، هیچگونه مورد نگران کننده‌ای که سلامت دانش آموزان را تهدید کند، تاکنون مشاهده نشده است.

به گزارش حادثه ایلام;محمدسبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به ضرورت حفظ آرامش خانواده‌ها در بحث بد حال شدن دانش آموزان، اظهار کرد:در پی گزارشاتی مبنی بر بدحالی دانش آموزان، این موضوع پیگیری شد و پس از بررسی آزمایشگاهی مشخص شد هیچ مسله نگران کننده‌ای در این زمینه متوجه دانش آموزان نیست.

وی بیان کرد: تمام دانش آموزانی که بدحال شده بودند، برای احتیاط و جلوگیری از هر گونه مسئله‌ای به مراکز درمانی اعزام شدند و پس از آزمایشات صورت گرفته و نبود علایم خاص و با تشخیص پزشکان همه آنان ترخیص شده اند.

وی افزود: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است و دستگاه‌های مرتبط در این زمینه آمادگی لازم را دارند و دانش آموزانی هم که دارای علایمی همچون تهوع و سرگیجه بودند، هیچگونه عارضه‌ای آن‌ها را تهدید نکرده و بیشتر ناشی از استرس، اضطراب و بار روانی است.

وی اظهار داشت: انتظار داریم والدین دانش آموزان دلهره و اضطرابی در این خصوص ناشی از برداشت و تحلیل‌های نادرست نداشته باشند و این فضای ایجاد شده را مدیریت کنند تا این موضوع نیز حل و فصل شود.

وی گفت: مسوولان ذیربط اگر به مواردی برسند که این مسئله ناشی از اقدامات سازمان یافته بوده است، حتما برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره بر تاکید امروز مقام معظم رهبری مبنی بر شناسایی دلایل این موضوع و برخورد عبرت آموز با خاطیان بیان کرد: سلامت دانش آموزان خط قرمز و اولویت اصلی است و در این زمینه با هیچ کس مماشات صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=17850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.