4
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام تاکید کرد؛

لزوم افزایش فعالیت های فرهنگی و دینی در استان ایلام

  • کد خبر : 17382
  • 06 اسفند 1401 - 9:14
لزوم افزایش فعالیت های فرهنگی و دینی در استان ایلام
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام بر لزوم افزایش فعالیت های فرهنگی و دینی در استان تاکید کرد.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام محمدعلی نجفی در جلسه کمیته دینی شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: توجه به معنویت و ارزش‌های معنوی است که می‌تواند از جامعه ما یک جامعه مترقی بسازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام افزود: با توجه به آمارهای احصاء شده در واحدهای افکار سنجی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام، ضرورت تلاش برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی و دینی بیش از پیش نمایان می‌شود، بنابراین طرح‌های پیش بینی شده توسط نهادها و ارگان‌های فرهنگی در امور دینی و معنوی باید به سمت عملیاتی شدن پیش برود و صرفاً در قالب طرح ارائه نشوند.

حجت الاسلام نجفی در مورد اقامه نماز در مساجد گفت: نهادینه کردن نمازهای جماعت در مساجد و حضور مردم در این سنگر مقدس پیش نیاز گسترش فرهنگ نماز است و باید مجموعه‌های فرهنگی به سمت فعالیت در مساجد سوق داده شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از ضرورت تدوین بسته‌های آموزشی در مورد اقامه نماز برای خانواده‌ها به عنوان کوچک‌ترین واحد اجتماعی که ریشه و اساس تشکیل یک جامعه است گفت و تاکید کرد: که آموزش‌های دینی باید از سنین پایین برای افراد در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام نجفی در مورد تأثیر رسانه‌ها در ترویج فرهنگی دینی تاکید کرد: که امروزه و با گسترش استفاده از فضای اینترنت و رسانه‌های مبتنی بر این فضا، نقشی غیرقابل انکار است که باید به این حوزه توجه ویژه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=17382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.