2
استاندار ایلام:

کمک ۱۷۰ میلیارد تومان مردم ایلام به کمیته امداد

  • کد خبر : 17153
  • 03 اسفند 1401 - 23:45
کمک ۱۷۰ میلیارد تومان مردم ایلام به کمیته امداد
استاندار ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم این استان ۱۷۰ میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کرده اند.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام نیا استاندار ایلام در دیدار با رییس کمیته امداد کشور اظهار داشت: سال گذشته ۱۰۶ میلیارد تومان مردم ایلام برای کمک به نیازمندان جامعه به کمیته امداد کمک کرده اند و امسال این میزان به ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی مطرح کرد: این مسئله این پیام را دارد که تار و پود مردم ما برگرفته از مساوات و کمک و معاضدت و توانمند کردن افراد نیازمند است و پیام دیگر اعتماد مردم به این نهاد است و این امر جای تقدیر دارد.

وی اظهار کرد: مجموعه کمیته امداد استان در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال و مسکن تلاش‌های شبانه روزی داشته و در مقیاس ملی رتبه‌های برتر را کسب کرده اند.

استاندار ایلام ادامه داد: استان ایلام در مقیاس ملی در حوزه ثبت فرصت اشتغال رتبه اول را در ارزیابی‌های انجام شده کشوری کسب کرده و این اشتغال به سازوکار‌های تعریف شده مورد راستی آزمایی قرار گرفته است.

وی گفت: کارگروه اشتغال و مسکن و تولید در استان از حوزه‌های فعال در استان است و کمیته امداد استان در این سه کارگروه بسیار پیشرو بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=17153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.