1
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی:

۷۲ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت در ایلام جذب شده است

  • کد خبر : 16373
  • 30 دی 1401 - 10:41
۷۲ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت در ایلام جذب شده است
سارا فلاحی گفت: ۷۲ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت، هدفمندی یارانه‌ها و اعتبار در اختیار نمایندگان در استان جذب شده است.

به گزارش حادثه ایلام;سارا فلاحی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست شورای اداری شهرستان سیروان اظهار داشت: اعتبارات دولتی در این شهرستان به صورت قطره چکانی بوده است، اما نمایندگان در کنار مسئولان اجرایی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که پاسخگویی مردم این استان باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم سه شهرستان سیروان، چرداول و هلیلان بحث مناطق جنگی بوده است که یک ظلمی در حق این سه شهرستان شده است، افزود: مکاتبه‌ای از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح انجام گرفته که این شهرستان بتوانند جزو مناطق جنگی محسوب شوند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائل دیگر شهرستان سیروان پمپاژ آب است که در این دولت با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود، با پیگیری نمایندگان استان، اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به استان سفر کردند که مصوباتی داشته و اولویت‌ها تعیین شد، ۱۱۰۰ میلیارد تومان از محل فروش اموال مازاد ایستگاه‌های پمپاژ کشاورزی تکمیل می‌شود اگر این امر انجام شود، تحول بزرگی در حوزه کشاورزی استان روی خواهد داد.

فلاحی بیان کرد: کشاورزی یکی از بهترین زمینه‌ها با کمترین هزینه برای ایجاد شغل و یک اولویت اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت، هدفمندی یارانه‌ها و اعتبار در اختیار نمایندگان، تاکنون حدود ۷۲ میلیارد تومان برای استان جذب و بیشتر این اعتبار در اختیار بنیاد مسکن گذاشته شده و در این راستا در حوزه راه‌های مواصلاتی ۱۹ روستا در حوزه شمالی آسفالت شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ۸۰۰ میلیون تومان برای کانال‌های آب کشاورزی و توسعه بخش‌های مختلف روستای برآفتاب مله ماران و ۹۰۰ میلیون تومان برای نثار مله ماران اختصاص یافته است، همچنین بیش از سه میلیارد تومان نیز به حوزه ورزش این استان به غیر از تجهیزات و امکانات ورزشی تخصیص یافته است.

فلاحی یادآور شد: یکی دیگر از مسائل سیروان، مشکلات ساکنان منطقه عرب رودبار است، چراکه تعدادی از روستا‌های حاشیه رودخانه سیمره در این شهرستان مسائلی دارند که باید مرتفع شود.

وی با بیان اینکه مساله آنتن دهی و اینترنت یکی دیگر از مشکلات این شهرستان است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، افزود: مشکل سند‌های زمین شهر لومار که باید تفکیک شود هم باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=16373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.