4
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر خبر داد؛

دستگیری عامل تیراندازی در شهرستان دره شهر

  • کد خبر : 16359
  • 29 دی 1401 - 19:19
دستگیری عامل تیراندازی در شهرستان دره شهر
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: فردی که اقدام به تیراندازی به سمت مغاز‌ه ای کرده بود، توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ کرم حسنی، فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: در پی تیراندازی در بخش ماژین این شهرستان به یک فقره مغازه که باعث ایجاد جو ناامنی شده بود، با توجه به حساسیت موضوع شناسائی و دستگیری متهم در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن متهم قبل از رسیدن ماموران انتظامی به محل، افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی متهم را شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ادامه داد: ماموران پس از انجام شگرد‌های پلیسی وتحقیقات لازم از جاساز اسلحه متهم در کوه‌های اطراف مطلع، پس از اعزام به منطقه یک قبضه اسلحه جنگی ژ ۳ با یک تیغه خشاب مربوطه را کشف کردند.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار اختلافات شخصی با صاحب مغازه عنوان کرده، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ حسنی گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=16359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.