1
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کشف بیش از ۹ کیلوگرم تریاک در ایلام

  • کد خبر : 16309
  • 27 دی 1401 - 19:34
کشف بیش از ۹ کیلوگرم تریاک در ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بیش از ۹ کیلو گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر از استان‌های جنوبی به غرب کشور فعالیت دارد پس از بررسی صحت، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سربازان گمنام امام زمان  و هماهنگی مقام قضائی و با شگرد‌های خاص پلیسی، محور‌های مواصلاتی استان را در رصد خود قرار داده و با تلاش بی وقفه موفق شدند خودرو متهم را در مبادی ورودی استان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۹ کیلو و ۶۵۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که بطور ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف و در این راستا ۲ نفر قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: یکدستگاه خودرو پژو پارس متعلق به متهمان با دستور مقام قضائی توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=16309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.