3
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام:

طرح نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی در ایلام آغاز شد

  • کد خبر : 16312
  • 27 دی 1401 - 19:37
طرح نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی در ایلام آغاز شد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از آغاز اجرای طرح نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی استان خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;فرزاد شریفی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت ارائه خدمات با کیفیت و کمیت مطلوب و درخور مهمانان و مسافران و در راستای انجام وظفیه مهم و خطیر نظارت تأسیسات گردشگری، برنامه هدفمند بازدید از تأسیسات اقامتی، پذیرایی و بین‌راهی استان با حضور سرپرست معاونت گردشگری، رئیس گروه نظارت و کارشناسان گردشگری به‌صورت جدی آغاز شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است بازدید‌های نظارتی به صورت هفتگی در کل استان به‌صورت منظم و مستمر انجام پذیرد.

شریفی گفت: هدف از این بازدید‌ها بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران در ایام ویژه سال است.

او اضافه کرد: در ایام ویژه سال، نظارت‌های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با اشاره به اینکه در ایام ویژه، استان ایلام با انبوه ورود مسافران و زائرین رو به رو است ادامه داد: آمادگی کامل مراکز اقامتی، خانه مسافر‌ها و … برای اسکان مسافران و گردشگران پیش‌بینی شده است.

شریفی با بیان اینکه نواقص موجود در واحد‌های اقامتی در صورت مشاهده سریعاً برطرف می‌شوند عنوان کرد: بازدید‌های مستمر نیز در دستور کار کارشناسان گردشگری استان قرار دارد تا خدمات لازم به بهترین نحو به مسافران ارائه شود و با متخلفین بر اساس مقررات و ضوابط برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=16312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.