2

مردم به حجاب اعتقاد دارند/لزوم انتقال روایت‌های واقعی به جامعه

  • کد خبر : 15675
  • 04 دی 1401 - 16:17
مردم به حجاب اعتقاد دارند/لزوم انتقال روایت‌های واقعی به جامعه

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام; محدعلی نجفی ظهر یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ فاطمی، اظهار کرد: بسیج رسانه‌ها علیه کشور ناشی از موفقیت‌های یک سال اخیر دولت بوده است. وی با بیان اینکه مشکلات و نواقصی در کشور وجود دارد، ولی دشمن با تمام توان در حال سیاه نمایی است، افزود: جهاد تبیین […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام; محدعلی نجفی ظهر یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ فاطمی، اظهار کرد: بسیج رسانه‌ها علیه کشور ناشی از موفقیت‌های یک سال اخیر دولت بوده است.

وی با بیان اینکه مشکلات و نواقصی در کشور وجود دارد، ولی دشمن با تمام توان در حال سیاه نمایی است، افزود: جهاد تبیین آن سوی روی سکه جنگ روایت‌ها است.

وی با بیان اینکه مشکل روایت گری داریم، باید خودمان روایت واقعی را قبول کنیم و آن را به دیگران منتقل کنیم، ابراز کرد: هر روایتی، روایت گری و جهاد تبیین نیست، باید از ناحیه‌ای دشمن وارد می‌شود، باید پاسخ داد و وارد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مردم به حجاب اعتقاد دارند، ولی عموم مردم به دلیل روایت‌های غلط فکر می‌کنند، همه بی حجاب هستند، افزود: بانوان استان ایلام عفیف و معتقد هستند، نباید فکر کرد حوادث اخیر به دلیل مسئله حجاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید حقایق را به گوش مردم رساند، باید فرصت‌های مقایسه را برای مردم تشریح کرد، یادآور شد: باید با همه اقشار جامعه به صورت عمومی برای توسعه مخاطب و ارتباط با مردم تلاش کرد.

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه از تریبون‌ها باید استفاده کرد، باید فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را افزایش داد، گفت: باید روایت گری درست را به مردم منتقل کرد، باید به مردم امیدواری داد و از نظام دفاع کرد.

وی ابراز کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان برای تولید محتوا در زمینه جهاد تبیین اقدامات بسیار زیادی انجام داده ولی نیاز است در این تولید محتوا مورد نقد قرار گیرد و در صورت نیاز اصلاح صورت گیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان ایلام با اشاره به اجرای طرح همگرام در سطح مدارس این استان، خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد دانش آموزان متوسطه اول و دوم در طرح همگرام شرکت کردند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.