2

مردم ایلام به شایستگی از زائران اربعین میزبانی کردند

  • کد خبر : 15574
  • 29 آذر 1401 - 9:29
مردم ایلام به شایستگی از زائران اربعین میزبانی کردند

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان روز دوشنبه در دیدار با حسن بهرام نیا، استاندار ایلام اعلام کرد: سلام گرم مرا به خدمت مردم استان ایلام برسانید. وی در ادامه این دیدار از مهمان نوازی مردم استان ایلام در اربعین امسال به […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان روز دوشنبه در دیدار با حسن بهرام نیا، استاندار ایلام اعلام کرد: سلام گرم مرا به خدمت مردم استان ایلام برسانید.
وی در ادامه این دیدار از مهمان نوازی مردم استان ایلام در اربعین امسال به نیکی یاد کرد و گفت: ایلامیان در اربعین میزبانی شایسته برای زوار عتبات عالیات بودند.
استاندار ایلام نیز گزارشی از وضعیت موجود استان، مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و سایر اقدامات انجام شده یکساله در استان را خدمت رییس جمهور ارائه کرد.
حسن بهرام نیا همچنین در این دیدار خواستار تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در اشتغال و توسعه استان شد و گفت: تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های مهم استان و اربعین پیش‌رو و نیز پروژه‌های زیربنایی در استان نظیر سامانه گرمسیری و … برای تکمیل نیازمند اعتبار هستند.
در پایان این دیدار، رئیس جمهور در خصوص درخواست‌های استاندار ایلام دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.