4

دستبند پلیس دهلران بر دستان سارقان اموال دولتی و خصوصی

  • کد خبر : 15566
  • 28 آذر 1401 - 18:44
دستبند پلیس دهلران بر دستان سارقان اموال دولتی و خصوصی

سرهنگ “سیدمختار باویر”  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در سطح شهر دهلران رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی افزود : ماموران پلیس آگاهی با اقدامات  پلیسی وتلاش […]

سرهنگ “سیدمختار باویر”  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در سطح شهر دهلران رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود : ماموران پلیس آگاهی با اقدامات  پلیسی وتلاش شبانه روزی و بررسی دقیق محل های سرقت ، سرانجام هویت سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی ، طی یک عملیات منسجم ۴ متهم را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی پلیس به ۸ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی اعتراف کردند، ادامه داد: ارزش اموال مسروقه طبق نظر کارشناسان بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است .
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل به مراجع قضائی اعزام و از آن طریق روانه زندان مرکزی ایلام شدند.
سرهنگ باویر از شهروندان خواست: هشدارها و آموزش های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.