5

سوء استفاده مجرمان سایبری از وای فای رایگان اصناف، بازاریان و شرکت‌های خصوصی

  • کد خبر : 15548
  • 27 آذر 1401 - 17:26
سوء استفاده مجرمان سایبری از وای فای رایگان اصناف، بازاریان و شرکت‌های خصوصی

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سرهنگ علی رضا یعقوبی سرپرست پلیس فتا ایلام گفت:در استان ایلام بویژه مرکز استان تعدادی از اصناف و بازاریان و صاحبان شرکت‌های خصوصی و… برای تبلیغ کسب و کار خود و همچنین جذب بیشتر مشتریان، وای فای رایگان را در اختیار آنان قرار می‌دهند. وی افزود: مجرمان سایبری از این […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سرهنگ علی رضا یعقوبی سرپرست پلیس فتا ایلام گفت:در استان ایلام بویژه مرکز استان تعدادی از اصناف و بازاریان و صاحبان شرکت‌های خصوصی و… برای تبلیغ کسب و کار خود و همچنین جذب بیشتر مشتریان، وای فای رایگان را در اختیار آنان قرار می‌دهند.

وی افزود: مجرمان سایبری از این شرایط سوء استفاده کرده و به عنوان مشتری به مغازه‌ها مراجعه و در حین استفاده از وای فای رایگان، مرتکب اعمال مجرمانه مختلفی می‌شوند.

وی ادامه داد: در صورت وقوع جرم و پیگیری قضایی، صاحب مغازه متهم است و باید جوابگوی مقامات قضائی و پلیس فتا باشد.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود اصناف و بازاریان و تمامی ارائه کنندگان وای فای رایگان، مشخصات سجلی کامل افرادی که وای فای را در اختیار آنان قرار می‌دهند، با ذکر تاریخ و ساعت استفاده بصورت دقیق یادداشت نمایند تا در صورت نیاز به پلیس فتا ارائه دهند.

وی به شهروندان ایلامی گفت: برای وای فای خود رمز قوی شامل حروف، اعداد و علائم قرار دهید و از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا در ارتباط باشید.

 

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.