3

نظام اسلامی تابع ظلم نخواهد شد

  • کد خبر : 15480
  • 24 آذر 1401 - 16:18
نظام اسلامی تابع ظلم نخواهد شد

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در آیین استقبال از پیکر شهدای گمنام در مرز مهران گفت: شهدای امنیت که این روز‌ها در مقابل فتنه گران ایستادند و جانشان را فدا کردند، کسانی بودند که در سیل و زلزله و کرونا به مردم خدمت رسانی […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در آیین استقبال از پیکر شهدای گمنام در مرز مهران گفت: شهدای امنیت که این روز‌ها در مقابل فتنه گران ایستادند و جانشان را فدا کردند، کسانی بودند که در سیل و زلزله و کرونا به مردم خدمت رسانی کردند، ولی عده‌ای ناجوانمردانه این‌ها را مثل سیدالشهدا (ع) سنگ باران کردند.

وی بیان کرد: در معارف ما هیچ چیز تصادفی یا اصطلاحاً شانسی نیست، بلکه فرصت وجود دارد و مهم این است که فرصت شناس باشیم و از فرصت‌ها استفاده کنیم مثل فرصت شما مرزنشینان مهران که توفیق دارید و به زائران اباعبدالله خدمت می‌کنید.

وی افزود: شهدا برای ما فرصت سازی کردند بر خلاف برخی که امروز در حال فرصت سوزی هستند.

وی بیان کرد: شهدا در روزگار وانفسای جنگ به یاری انقلاب و کشور شتافتند و وظیفه و رسالت خود را به خوبی شناختند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: حضور امروز شما از ازل مشخص شده بود که به استقبال این شهدا بیایید و بر اساس تصادف و شانس نبوده است، شما توفیق پیدا کردید که در این مراسم حضور داشته باشید.

وی گفت: پیکر پاک شهدا در ششم دی ماه در ایلام تشییع خواهد شد و مردم ایلام یکبار دیگر نشان خواهند داد که پای ولایت نظام و انقلاب ایستاده اند و ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

استاندار ایلام نیز در این آیین بیان کرد: فضای استان به واسطه حضور پیکر مطهر ۵۷ شهید گمنام معنوی شده است.

حسن بهرام نیا افزود: این شهدا برای امنیت و اقتدار کشور جان شیرین خود را فدا کردند و استقبال باشکوه مردم و مسئولان از پیکر مطهر شهدا نشانگر ایمان مردم استان است.

وی بیان کرد : این شهدا برای آرمان‌های مقدس خود و پاسداری از تمامیت ارضی کشور راهی جبهه‌ها شده و به فیض شهادت نائل شدندو عاقبت بخیری ما در سایه عنایت شهدای عزیز است.

استاندار ایلام مطرح کرد: افتخار ما این است که در مسیر شهدا حرکت کنیم و همواره یاد و خاطره آنان را پاس بداریم.

آیین استقبال از ۵۷ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با حضور سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و جمعی از مقامات کشوری و لشکری در پایانه مرزی مهران برگزار شد.

 

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.