4

دستگیری سارقان باغات حاشیه شهر ایلام

  • کد خبر : 15473
  • 24 آذر 1401 - 16:08
دستگیری سارقان باغات حاشیه شهر ایلام

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ‌ها و انباری‌های محدوده شهرک شهید کشوری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان ایلام قرار گرفت. وی افزود: ماموران انتظامی با رصد‌های میدانی و پایش دوربین‌های مدار […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ‌ها و انباری‌های محدوده شهرک شهید کشوری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان ایلام قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با رصد‌های میدانی و پایش دوربین‌های مدار بسته و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان حرفه‌ای موفق به شناسایی هویت ۲ سارق شدند.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از مأموران انتظامی شهرستان ایلام به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی هر ۲ سارق را دستگیر کردند.

وی مطرح کرد:سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۷ فقره سرقت با همکاری یکدیگر از باغات در محدوده شهرک شهید کشوری اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی سایر مال باختگان احتمالی کماکان در دستور کار پلیس است، گفت: از شهروندانی که باغات آنان در این محدوده مورد سرقت واقع شده می‌خواهیم تا جهت تشکیل پرونده به کلانتری ۱۵ شهرستان ایلام مراجعه کنند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.