4

تلاش ها و مجاهدت های نیروی انتظامی جای قدردانی دارد

  • کد خبر : 15429
  • 23 آذر 1401 - 15:46
تلاش ها و مجاهدت های نیروی انتظامی جای قدردانی دارد

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;محمد سبحان حسنی صبح امروز در آیین آغاز طرح ترافیکی و انتظامی زمستانی در سطح راه های مواصلاتی استان، با بیان اینکه تلاش ها و مجاهدت های نیروی انتظامی جای قدردانی دارد و ملت بزرگ ما قدردان تلاش های شما خواهند بود، گفت: هر گونه توسعه و آبادانی مستلزم داشتن […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;محمد سبحان حسنی صبح امروز در آیین آغاز طرح ترافیکی و انتظامی زمستانی در سطح راه های مواصلاتی استان، با بیان اینکه تلاش ها و مجاهدت های نیروی انتظامی جای قدردانی دارد و ملت بزرگ ما قدردان تلاش های شما خواهند بود، گفت: هر گونه توسعه و آبادانی مستلزم داشتن امنیت در جامعه است و در زیر سایه امنیت است که مراکز عملی و تحقیقات ما در راستای توسعه و دانش افزایی گام بر می دارند.
وی ابراز کرد: در سایه امنیت است که کسبه، بازاری‌، کارمند و دانش آموز ما می توانند به مسیر خود با خیال راحت ادامه دهند و منجر به شکوفایی و توسعه همه جانبه در کشور شوند.
وی تصریح کرد: نقش شما به عنوان پاسداران امنیت بیش از همه روشن است و دشمن می‌خواهد با برهم زدن امنیت سایر مولفه های پیشرفت در کشور را تحت تاثیر قرار دهد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه حضور مردم و مدافعان امنیت منجر به شکست و ایجاد یاس در دشمنان شده است، گفت: یاد شهدای مدافع امنیت که مظلومانه به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم که نقش مهمی در تامین امنیت جامعه و کشور داشته اند.
حسنی با اشاره به تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی استان در اجرای طرح زمستانی، تصریح کرد: در جریان اغتشاشات از سایر دستگاه های اجرایی که پای کار بودند و  در کنار پلیس در کف خیابان بودند و کمک کردند، قدردانی می شود، امروز هم این دستگاه ها، در بحث طرح زمستانی برای امنیت مردم در سطح جاده ها فعالیت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: حضور این دستگاه ها در کنار هم در بحث امنیت راهها ‌و کاهش تصادفات بسیار موثر است و پلیس نیز که در امر کنترل ترافیکی در این حوزه فعالیت می کنند بسیار ارزشمند است و همه دستگاه ها دست به دست هم داده اند تا امسال شاهد کاهش میزان تصادفات جاده ای  و افزایش ایمنی راه ها باشیم.

‏انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.