2

افزایش برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی شهروندان ایلامی

  • کد خبر : 15357
  • 21 آذر 1401 - 14:05
افزایش برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی شهروندان ایلامی

سرهنگ علی رضا یعقوبی سرپرست پلیس فتا ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام در این باره اظهارداشت: گزارشات واصله به پلیس فتا ایلام حاکی است در آذر ماه ۱۴۰۱ پیامک های جعلی بصورت انبوه با محتوای مختلف از جمله؛ ابلاغ الکترونیک قضایی (سامانه ثنا)، طرح مسکن ملی، واریز یارانه، ثبت نام سهام […]

سرهنگ علی رضا یعقوبی سرپرست پلیس فتا ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام در این باره اظهارداشت: گزارشات واصله به پلیس فتا ایلام حاکی است در آذر ماه ۱۴۰۱ پیامک های جعلی بصورت انبوه با محتوای مختلف از جمله؛ ابلاغ الکترونیک قضایی (سامانه ثنا)، طرح مسکن ملی، واریز یارانه، ثبت نام سهام عدالت و …. و در جدیدترین شیوه با موضوع “پرونده اغتشاشات شما به سایت زیر ارسال شده است” برای شهروندان ایلامی ارسال شده است.
وی افزود: با کلیک کردن بر روی لینک موجود در پیامک و وارد نمودن اطلاعات بانکی، علاوه بر نصب بدافزار بر روی گوشی، حساب بانکی شهروندان خالی می شود.
سرهنگ یعقوبی به شهروندان هشدار داد: به این نوع پیام ها توجه نکنند و بلافاصله آن را حذف کرده و یا قبل از هر اقدامی با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ فوریت های سایبری پلیس فتا تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/سعدحمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.