2

۱۶ آذر روز‌ مبارزه با استکبار توسط قشر فرهیخته جامعه است

  • کد خبر : 15170
  • 11 آذر 1401 - 18:04
۱۶ آذر روز‌ مبارزه با استکبار توسط قشر فرهیخته جامعه است

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;حجت الاسلام شمس اله سراج امام جمعه موقت ایلام در خطبه‌های نماز جمعه ایلام به روز دانشجو در ۱۶ آذر اشاره کرد و گفت: روز‌های ۱۶ آذر و ۱۳ آبان روز‌های مبارزه با استکبار و کفرستیزی توسط ۲ قشر فرهیخته جامعه یعنی دانشجویان و دانش آموزان است و همواره جنبش‌های […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;حجت الاسلام شمس اله سراج امام جمعه موقت ایلام در خطبه‌های نماز جمعه ایلام به روز دانشجو در ۱۶ آذر اشاره کرد و گفت: روز‌های ۱۶ آذر و ۱۳ آبان روز‌های مبارزه با استکبار و کفرستیزی توسط ۲ قشر فرهیخته جامعه یعنی دانشجویان و دانش آموزان است و همواره جنبش‌های دانشجویی در راس مبارزات مردمی هستند چرا که خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها پشتوانه علمی و تحقیقاتی دارد.

وی ادامه داد: جریان‌های سیاسی معتقد به نظام با مباحث، مناظرات و گفتمان سازی خود در مدیریت جریان‌های پیش آمده موثر هستند و به جای سکوت از راه گفتمان و مناظره سیاسی مسائل را گره گشایی کنند و البته فضای جامعه نیز باید به سمت گفتگو با منتقدان معتقد به نظام پیش رود.

وی مطرح کرد: فصل الخطاب مردم، مسئولان، احزاب و گروه‌های سیاسی قانون اساسی و راهکار‌های مندرج در آن است که عمل دقیق به مفاد این کتاب، کشور را به همان مدینه فاضله مد نظر همگان تبدیل می‌کند، اما مطالعه و آگاهی از مفاد این کتاب در جامعه ما مغفول مانده است.

وی گفت: کشور‌های غربی با آن کارنامه‌های سیاه حقوق بشری خود و جنایت‌های بیشمار علیه ملت ایران و منطقه حق دخالت در امور دیگر کشور‌ها به ویژه ایران اسلامی را ندارند.

وی افزود: افراد زیادی از جامعه تحت شدیدترین بمباران تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن هستند و راه مبارزه با بمباران ذهن مردم اقدامات فرهنگی و جهاد تبیین توسط دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی، چون آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها است.

وی به سالروز تشکیل نیروی دریایی ارتش نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی مقتدر دریایی ایران با عبور از نوار مرزی دریایی، امروزه با حضور در اقیانوس‌ها قدرت خود را به رخ جهانیان می‌کشاند و تحرکات دشمنان را در اعماق آب‌های بین المللی رصد می‌کند و در این راه شهدای ارزشمندی را تقدیم انقلاب کرده است.

 

انتهای پیام/ی

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.