3

جاده چشمه چاهی – سیروان در آینده نزدیک زیر بار ترافیک می‌رود

  • کد خبر : 15164
  • 11 آذر 1401 - 12:41
جاده چشمه چاهی – سیروان در آینده نزدیک زیر بار ترافیک می‌رود

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;علیرضا رئیسی فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه به دلیل برودت هوا تاکنون کار آسفالت در محور مواصلاتی چشمه چاهی – سیروان آغاز نشده است، گفت: امسال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری و اعتبارات شهرستان و همچنین اداره کل راه و شهرسازی این جاده تکمیل و در آینده […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;علیرضا رئیسی فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه به دلیل برودت هوا تاکنون کار آسفالت در محور مواصلاتی چشمه چاهی – سیروان آغاز نشده است، گفت: امسال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری و اعتبارات شهرستان و همچنین اداره کل راه و شهرسازی این جاده تکمیل و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری ۱۵ میلیارد تومان و از محل اعتبارات شهرستان ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل این محور اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر سال گذشته ۳ کیلومتر از این محور آسفالت شده و امسال نیز ۴ کیلومتر دیگر در مراحل پایانی کار قرار دارد، بیان کرد: جاده چشمه چاهی ۷ کیلومتر طول دارد که متأسفانه در سال‌های گذشته به آن توجه نشده و این پروژه پیشرفت چندانی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این محور، ۸ کیلومتر این شهرستان را به مرکز استان نزدیک‌تر می‌کند، افزود: تکمیل چنین محور‌هایی از نیاز‌های اصلی منطقه است و خوشبختانه در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی از مراحل پایانی پروژه راهسازی چشمه چاهی – سفیدخانی خبر داد و مطرح کرد: این مسیر ارتباطی در آینده نزدیک تکمیل و زیر بار ترافیک می‌رود و هم اکنون در مرحله آسفالت قرار دارد.

وی اظهار داشت: احداث این پروژه ۷ کیلومتری، ضمن حذف نقاط پرحادثه، بیش از ۸ کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می‌کند و تلاش می‌شود در آینده نزدیک این طرح به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15164

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.