1

۷ شهر در استان ایلام دارای بافت فرسوده هستند

  • کد خبر : 15104
  • 09 آذر 1401 - 10:42
۷ شهر در استان ایلام دارای بافت فرسوده هستند

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سعید هژبری اظهار کرد: ۲۰ تا ۳۰ درصد ساکنان شهری در ایلام در بافت‌های فرسوده و غیر رسمی و حاشیه نشینی سکونت دارند که نیازمند ساماندهی هستند. وی اضافه کرد: هفت شهر در استان ایلام دارای بافت فرسوده به میزان ۱۶۰ هکتار وجود دارد که ۱۶ درصد مساحت شهرها را […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سعید هژبری اظهار کرد: ۲۰ تا ۳۰ درصد ساکنان شهری در ایلام در بافت‌های فرسوده و غیر رسمی و حاشیه نشینی سکونت دارند که نیازمند ساماندهی هستند.

وی اضافه کرد: هفت شهر در استان ایلام دارای بافت فرسوده به میزان ۱۶۰ هکتار وجود دارد که ۱۶ درصد مساحت شهرها را تشکیل می‌دهد.

معاون عمرانی استاندار افزود: ۷ شهر در استان دارای سکونت گاه‌های غیر رسمی هستند که مساحت این محله‌ها ۴۷۳ هکتار به میزان ۸ درصد مساحت این شهرها را در بر می‌گیرد.

وی اظهار داشت: تامین سرانه عمومی محلات غیررسمی، نوسازی واحدهای مسکونی و بهبود توسعه و عمران شهری از اهداف شرکت ملی باز آفرینی شهری ایران می‌باشد که انتظار داریم توجه ویژه ای از طریق این شرکت به مناطق آسیب پذیر شهری استان به عمل آید.

هژبری با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌ها ی نیمه تمام گفت: ۱۷۲ هزار نفر در محلات و سکونتگاه‌های غیر رسمی و بافت فرسوده شهری زندگی می‌کنند که نیازمند اقدامات لازم در خصوص نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده و ناایمن و بهبود شرایط معابر شهری و بهسازی محله‌ها هستنئ.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: استانداری برای ساماندهی محلات و سکونتگاه‌های غیر رسمی ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری مصوب کرده که لازم است شهرداری ایلام و اداره کل راه و شهرسازی در این راستا اقدام موثری انجام دهند.

 

انتهای پیام/س

 

 

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.