3

تردد بیش از ۴ میلیون و ۵۵۹ هزار نفر از مرز مهران

  • کد خبر : 15039
  • 06 آذر 1401 - 20:43
تردد بیش از ۴ میلیون و ۵۵۹ هزار نفر از مرز مهران

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از تردد چهار میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۶۸ مسافر ایرانی و خارجی طبق آمار ثبت شده، از اول فروردین تا پایان آبان ماه سال جاری از مرز مهران خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد سه […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از تردد چهار میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۶۸ مسافر ایرانی و خارجی طبق آمار ثبت شده، از اول فروردین تا پایان آبان ماه سال جاری از مرز مهران خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد سه میلیون و ۹۹۱ هزار و ۶۰۹ نفر ایرانی بوده که ۲ میلیون و ۸۲ هزار و ۷۶ نفر وارد کشور و یک میلیون و ۹۰۹ هزار و ۵۳۳ نفر نیز از مرز خارج شده اند.

وی افزود: طی این بازه زمانی (ابتدای سال تا پایان آبان ماه) ۵۷۱ هزار و ۱۸۴ نفر تبعه خارجی از مرز مهران تردد کرده اند که از این میزان ۲۸۳ هزار و ۷۴۷ نفر ورود و ۲۸۷ هزار و ۴۳۷ نفر نیز از مرز خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری گفت: امسال ۸۴ کیلومتر از راه‌های اصلی این استان آسفالت و لکه گیری راه‌ها با پنج هزار و ۹۹۷ تن قیر در سطح راه‌های استان انجام شده است.

وی بیان کرد: ۶۴ هزار متر درزگیری و عملیات اجرای میکروسرفیسنینگ به طول ۲۱ کیلومتر در سطح جاده‌های استان از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: همچنین اصلاح شیب شیروانی و شانه سازی به طول ۴۹۶ کیلومتر از دیگر اقدمات انجام شده در سطح راه‌های استان بوده است.

انتهای پیام/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.