4

همکاری بیش از ۶۵۰ معتمد با پلیس ایلام

  • کد خبر : 15019
  • 06 آذر 1401 - 10:23
همکاری بیش از ۶۵۰ معتمد با پلیس ایلام

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سرهنگ مهرداد علی محمدی رییس پلیس پیشگیری ایلام گفت: معتمدان و بزرگان با همکاری موثر و همه جانبه‌ای که با ماموران نیروی انتظامی دارند زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرده اند. وی افزود: پویایی و امنیت هر جامعه در گرو تعامل با شهروندان است که این امر با همکاری […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;سرهنگ مهرداد علی محمدی رییس پلیس پیشگیری ایلام گفت: معتمدان و بزرگان با همکاری موثر و همه جانبه‌ای که با ماموران نیروی انتظامی دارند زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرده اند.

وی افزود: پویایی و امنیت هر جامعه در گرو تعامل با شهروندان است که این امر با همکاری و همراهی بزرگان و ریش سفیدان محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: ماموریت اصلی و مهم پلیس، تامین امنیت جامعه و مقابله با هر نوع نا امنی است که در این راستا همکاری مردم و ریش سفیدان در حل اختلافات محلی، نقش بسزایی در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی مطرح کرد: در راستای پیشگیری از آسیب‌ها معتقد به کار گروهی هستیم و از مشارکت و همکاری سازمان‌های متولی در این خصوص استقبال، و آمادگی خود را برای انجام فعالیت‌های مشارکتی اعلام می‌کنیم.

وی معتمدان محلی را بازوان توانمند پلیس در افزایش احساس امنیت جامعه دانست و اظهار کرد: معتمدان با توسعه آموزش‌های همگانی و دعوت مردم به کاربردی کردن هشدار‌های انتظامی می‌توانند نقش مهمی را در پیشگیری از جرایم ایفا کنند.

وی در ادامه به تشکیل شورای معتمدین پلیس اشاره کرد و گفت: پلیس از نقش مهم معتمدان در کاهش جرم و آسیب در جامعه آگاه است و در این راستا با معرفی دبیران معتمد در شهرستان‌های سطح استان توانسته است بیش از ۶۵۰ معتمد و ریش سفید را در استان شناسایی و زمینه همکاری آنان را با پلیس فراهم کند.

وی گفت: ریش سفیدان در قالب دبیران صلح در جامعه همیشه یاری گر پلیس بوده و پلیس نیز از این اقدام در جهت کاهش جرائم در جامعه به خوبی استقبال می‌کند.

 

انتهای پیام/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=15019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.