2

اقدام ضد انسانی شهادت حافظان امنیت بی پاسخ نمی‌ماند

  • کد خبر : 14691
  • 28 آبان 1401 - 2:43
اقدام ضد انسانی شهادت حافظان امنیت بی پاسخ نمی‌ماند

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «محمد جعفر منتظری» در جریان بازدید از محل نگهداری عده ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: اکنون دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم. وی با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای ویرانی […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «محمد جعفر منتظری» در جریان بازدید از محل نگهداری عده ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: اکنون دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای ویرانی ایران اسلامی اضافه کرد: شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی علیه مردم ایران هستیم، اما آنها همواره از استقامت و پایمردی این ملت بزرگ شکست خورده اند و این بار نیز مایوس خواهند شد.
حجت الاسلام منتظری افزود: همان گونه که صدام می خواست ظرف یک هفته تهران را فتح کند اما در کنار ابرقدرت‌های جهان هشت سال زمین‌گیر شد.
دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: دشمن برای این آشوب ها از مدت ها قبل برنامه ریزی و تقسیم کار کرده بود، اما آحاد ملت فهیم و با بصیرت ایران راه خود را از آنها جدا کردند و همین موضوع دشمن را درمانده و عصبانی کرده است.
بر اساس این گزارش، در این بازدید دادستان کل کشور به همراه «محمد حسین درودی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و جمعی از مقام های قضایی، انتظامی و امنیتی، با حضور در بخش‌های مختلف محل نگهداری اغتشاشگران دستگیر شده با شماری از آنها از جمله فردی که به تاسیسات مخابراتی آسیب رسانده بود و یا فردی که با پوشش خانواده در تجمع ها به شهروندان و رهگذران آسیب رسانده بود، گفت و گو کردند.

به گزارش ایرنا، عصر دیروز در محدوده چهارراه «حر عاملی» مشهد تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند که پس از حضور نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگران متفرق شدند اما تعدادی از این عناصر با چاقو به پنج بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند، به صورت ناگهانی حمله کرده و ۲ نفر را شهید و سه نفر از آنها را زخمی کردند.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی نیز پس از این حادثه اعلام کرد: به محض وصول گزارش این رویداد با دستور قضایی بازپرس ویژه در صحنه حاضر و پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تشکیل شد که اقدام های لازم برای شناسایی عوامل این اقدام در حال انجام است.

«غلامعلی صادقی» افزود: هویت ضارب شهدای امنیت مشهد شناسایی شده است.

 

انتهای خبر/ک

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.