3

تلف شدن حدود ۴۰ هزار قطعه ماهی در روستای کلم به دنبال بارش شدید باران

  • کد خبر : 14545
  • 23 آبان 1401 - 3:04
تلف شدن حدود ۴۰ هزار قطعه ماهی در روستای کلم به دنبال بارش شدید باران

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;رضا سلیمانی مدیر شیلات و آبزیان استان ایلام گفت: سیل اخیری که در حوزه جنوبی استان رخ داده به مزارع پرورش ماهی روستای کُلم از توابع شهرستان بدره خساراتی وارد کرده است. وی افزود: به تعداد ۵ مزرعه پرورش ماهی همچنین جاده های دسترسی آنها خسارات بیش از ۵۰ درصد وارد […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;رضا سلیمانی مدیر شیلات و آبزیان استان ایلام گفت: سیل اخیری که در حوزه جنوبی استان رخ داده به مزارع پرورش ماهی روستای کُلم از توابع شهرستان بدره خساراتی وارد کرده است.

وی افزود: به تعداد ۵ مزرعه پرورش ماهی همچنین جاده های دسترسی آنها خسارات بیش از ۵۰ درصد وارد شده است.

سلیمانی ادامه داد: در مجموع حدود ۴۰ هزار قطعه ماهی در اوزان مختلف از بین رفته که طبق برآوردهای صورت گرفته حدود یک میلیارد تومان زیان وارد شده است.

وی یادآور شد: صورتجلسه‌ای از وضعیت خسارات به مزارع پرورش ماهی تهیه و به حوادث غیرمترقبه استانداری ارسال تا در صورت تامین اعتبار کمک هایی به این حوزه انجام شود.

مدیر شیلات و آبزیان استان در پایان توصیه هایی برای فصل زمستان کرد و عنوان داشت: مسؤلان مزارع پرورش ماهی باید قبل از سیل کانالها را لایه روبی، بازسازی وسایل و همچنین بیمه کردن مزارع و راهنمایی لازم به کارگران در مواجه با حوادث را در دستور کار داشته باشند.

 

انتهای خبر/ک

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.