4

بیش از ۳۰دوربین ثبت تخلف راهور در ایلام فعال است

  • کد خبر : 14393
  • 19 آبان 1401 - 2:48
بیش از ۳۰دوربین ثبت تخلف راهور در ایلام فعال است

به گزارش حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از فعال بودن ۳۶ دوربین ثبت تخلف در استان خبر داد و گفت: ۵۲ دوربین تردد شمار و ۳۷ دوربین نظارت تصویری در استان ایلام فعال است. وی با اشاره به این که هم وطنان قبل از […]

به گزارش حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از فعال بودن ۳۶ دوربین ثبت تخلف در استان خبر داد و گفت: ۵۲ دوربین تردد شمار و ۳۷ دوربین نظارت تصویری در استان ایلام فعال است.

وی با اشاره به این که هم وطنان قبل از آغاز سفر جاده با تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها از آخرین وضعیت کشور با خبر شوند افزود: بیشترین میزان تردد در هفت ماهه نخست سال جاری در محورهای ایلام _چوار و محور ایوان _اسلام آباد بوده است.

مدیر کل راهداری استان ایلام گفت: میزان تردد در محور ایلام _چوار یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۶۳۵ تردد و در محور دیگر یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۳۴۱ بوده است.

چشمه خاور با اشاره به افزایش ۵۱ درصدی وسایل نقلیه سنگین گفت: طی سال جاری سه میلیون و ۷۷۰ هزار و ۶۹۲ وسیله نقلیه سنگین در محورهای ارتباطی ایلام تردد داشته اند.

وی از افزایش ۳۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۸ میلیون و ۹۴۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

 

انتهای خبر/خبرنگار امیر صفری

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.