2

سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن سیمان در ایلام تولید می شود

  • کد خبر : 14325
  • 17 آبان 1401 - 3:16
سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن سیمان در ایلام تولید می شود

به گزارش حادثه ایلام;سعید کریمی نژاد مدیر عامل کارخانه سیمان ایلام گفت: کارخانه سیمان استان از دو خط تولید تشکیل شده که خط اول در سال ۱۳۷۷ بهره برداری با بیش از ۲ هزار تن فرآورده و خط دوم در سال ۱۳۹۸ با بیش از ۳ هزار تن تولید سیمان وجود دارد. وی افزود ماهانه […]

به گزارش حادثه ایلام;سعید کریمی نژاد مدیر عامل کارخانه سیمان ایلام گفت: کارخانه سیمان استان از دو خط تولید تشکیل شده که خط اول در سال ۱۳۷۷ بهره برداری با بیش از ۲ هزار تن فرآورده و خط دوم در سال ۱۳۹۸ با بیش از ۳ هزار تن تولید سیمان وجود دارد.

وی افزود ماهانه ۵ هزار و ۳۰۰ تن وسالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن سیمان در کارخانه صنعتی استان تولید می‌شود.

مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام گفت : استان ایلام به لحاظ منابع فلزی فقیر ولی از لحاظ منابع غیر فلزی بسیار غنی است که به همین عنوان استان ایلام دارای منبع خوبی برای شرکت های سیمان، آهک، آجر های نسوز، گچ،کاشی و سرامیک است.

وی گفت: شرکت صنعتی سیمان استان به لحاظ کیفیت در بین الملل کسب مقام اول در کشور های سوسیس و آلمان را کسب کرده است.

وی ضمن اشاره به اینکه در طول سال مبنی بر کاهش مصرف برق در تابستان و کاهش مصرف گاز در زمستان تعطیل است افزود: شرکت صنعتی سیمان ایلام دارای ۷۰۰ نیرو مستقیم و ۲ هزار نیرو غیر مستقیم است که ۹۸ درصد این کارکنان بومی استان ایلام و روستا های همجوار این کارخانه است و آن ۲ درصد نیز دفترمرکزی این کارخانه در تهران است.

این مقام مسئول افرود: برای کاهش آلودگی ناشی از کاردکرد های این کارخانه از فیلتر های به روزی استفاده شده که کمترین درصد آلودگی در آسمان منتشر می‌شود.

کریمی نژاد در پایان مصاحبه گفت: در سال ۹۶ به علت مشکلات تحریم این کارخانه تعطیل شد اما به لطف الهی بیش از ۴ سال است که شرکت صنعتی سیمان با هم اندیشی هیات مدیره و مهندسان مشکلات قطعات حل شد و مشکل جدی در این کارخانه وجود ندارد.

 

انتهای خبر/خبرنگار عباس حمیدی

 

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=14325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.